Ekonomi

Vestel, Türkiye’nin en değerli markaları arasında 3. sırada

Vestel, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yapılan “Türkiye’nin En Pahalı Markaları” araştırmasında 3. sırada yer aldı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre marka değerindeki istikrarlı yükselişini sürdüren Vestel, 927 milyon dolarlık değerleme ile sıralamada ilk 3’e girdi.

Geçen yıl “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasında 7 sıra yükselerek 5. sırada yer alan Vestel, 2023 sonuçlarında yerini 3. sıraya taşıdı. Şirketin marka maliyeti yüzde 28 artarak 927 milyon dolara yükseldi.

Küresel ölçekte bir teknoloji şirketi olma vizyonuyla faaliyetlerine devam eden Vestel, çalışmalarını dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye için değerli bir değer yaratmaktadır. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimi ile alanında dijital dönüşüme öncülük eden marka, yaptığı çalışmalar ve hizmetlerle fiyatını yükseltmeye devam ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu